CAMP66

Położony przy powstającym gospodarstwie agroturystycznym, kilkuhektarowy ośrodek, składający się z kempingu, pola namiotowego, restauracji infrastruktury sanitarnej – położony u stóp Karkonoszy, pod Karpaczem. Przy lesie i górskiej rzeczce (100m obok płynie Łomnica), z pięknym widokiem – panoramą Wschodnich Karkonoszy.

Dysponujemy dużą wiatą, przestrzenią w świetlicy dla gości, dużym lobby. Miejscem na ognisko. 50 obszernych, uzbrojonych stanowisk kempingowych (elektryka, woda, ścieki), na łące jest miejsce na setkę namiotów. 80 miejsc dla kamperów i namiotów w tym  42 stanowiska z wodą, prądem i kanalizacją.

Camp 66 to także osobny budynek z pełnym węzłem sanitarnym (toalety, zlewy, umywalki, prysznice) i boksy, z których na raz może korzystać cała rodzina. 11 pryszniców, 17 toalet, 2 boksy rodzinne, 8 zewnętrznych umywalek, pralnia, suszarnia.

Namioty można postawić na wydzielonych stanowiskach utwardzonych z dostępem do prądu lub na bardziej „dzikim” terenie.

Teren jest ogrodzony, monitorowany, zamykany na noc. Kemping pozostaje zamknięty pomiędzy godziną 23.00 a 7.00 (brak możliwości wjazdu na jego teren).

Wszędzie czekają na Was wygodne fotele, hamaki, pufy, letni basen, wypożyczalnia książek, gier i sprzętu sportowego.

Do Waszej dyspozycji jest restauracja otwarta w sezonie od 8 do ostatniego klienta, a poza sezonem od 10.00 do 21.00.

Kamperownia – sala, która pełni funkcje jadalni, świetlicy, mamy liczne kąciki zabaw dla dzieci, plac zabaw z megapiaskownicą i ścianką wspinaczkową.

Ponadto w okolicy znajduje się świetna baza noclegowa: hotele, pensjonaty, mieszkania do wynajęcia – każdy znajdzie coś dla siebie.

Nocleg podczas FotoCamp

Cena noclegu podczas FotoCamp obejmuje nocleg dla 1 osoby oraz upoważnia do rozbicia własnego namiotu na terenie Camp66 (poza miejscami campingowymi), dostępu do infrastruktury campingu (restauracja, toalety, prysznice), wjazdu samochodem lub campervanem na teren Camp66 (poza miejscem campingowym), bez przyłączy. Cena nie uwzględnia miejsca campingowego na campera/przyczepę z podłączeniem przyłączy. W takim przypadku obowiązuje płatność dodatkowa według cennika Camp66.

POŁOŻENIE

Stąd do Wrocławia jest zaledwie 120km.

Ponadto:

• do Horní Malá Úpa (Czechy) 21km
  • do uzdrowiska Cieplice 15km
  • do Szczawna Zdr. 51km
  • do Jeleniej Góry (PKP) 17km (do Warszawy pociąg nocny, sypialny, dojeżdża też Inter City Ex)

Wokół, w promieniu kilkunastu kilometrów znajdziecie wspaniałe pałace i zabytkowe zespoły architektoniczne Doliny Bobru – Pałac Łomnica (11km), Pałac Wojanów (12km), Pałac Staniszów (9km), Pałac na Wodzie (11km), Zamek Chojnik (15km), Zamek Karpniki (10,5km), itd.

Gęsta sieć asfaltowych dróg lokalnych umożliwia wycieczki rowerowe. Miłóśnicy kolarstwa górskiego mogą zapuścić się w pobliskie góry na wschód od Karkonoskiego Parku Narodowego – np. w pobliskie Rudawy Janowickie czy Góry Kaczawskie.

Do Karkonoskiego Parku Narodowego mamy zaledwie kilka kilometrów, w ciągu jednego dnia można więc wejść na najwyższy szczyt Sudetów – Śnieżkę i w porze obiadowej być z powrotem.

Miłośnicy przygody – wspinaczki skalnej – mają na wyciągnięcie ręki ospitowane (ubezpieczone) Krucze Skały w Karpaczu (2km) oraz Sokoliki (11km).

Z Jeleniej Góry

Wyjeżdżając z Jeleniej Góra należy kierować  się na Karpacz. Na pierwszym rondzie trzeba  zignorować GPS, który będzie kazał skręcić w lewo. Trzeba jechać prosto aż do momentu kiedy zobaczymy po prawej stronie komin fabryczny i żółto-zielony dom. Na wysokości tych budowli należy skręcić w lewo. Jechać prosto  500m przez mostek. Camp 66 położony jest na rozległej łące. Zobaczycie nas po wyjechaniu z lasu.

Z Kowar i z przejścia granicznego OKRAJ

Należy kierować się cały czas na Karpacz, dojechać do Ścięgien, przejechać przez skrzyżowanie prosto. Zaraz po wyjeżdzie z wioski trzeba skręcić w lewo na szutrową drogę, następnie, po 200m w lewo na asfaltową drogę, zgodnie ze strzałkami.

Ze Szklarskiej Poręby

Kierujemy się na Karpacz, kiedy miniemy wioskę Miłków na pierwszym rondzie należy skręcić w prawo i  jechać prosto aż do momentu kiedy zobaczymy po prawej stronie komin fabryczny i żółto-zielony dom. Na wysokości tych budowli należy skręcić w lewo.Jechać prosto  500m przez mostek. Camp 66 położony jest na rozległej łące. Zobaczycie nas po wyjechaniu z lasu